menu

26 mar 2018

59. Basic Instinct
Hejka! Długo się zbierałam aby dodać ten post. Pomimo, że nagłówki wykonałam już w lutym, sygnaturki oraz dodatki udało mi się zrobić dopiero wczoraj. Jakoś nie wychodzą mi nagłówki, nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że każdy który zrobię jest okropny. Tak naprawdę jestem zadowolona tylko z pierwszego. Napiszcie mi co mam poprawić, aby było lepiej.
Co u was nowego? Ponad dwa tygodnie temu udało mi się być na kolejnym koreańskim koncercie. Był to mało znany zespół HALO. Kiedy dowiedziałam się, że pojadę na koncert (ponieważ bilety udało mi się wygrać) kojarzyłam ten zespól tylko z jednej piosenki. Było jednak wspaniale i chyba pokochałam chłopaków, bo są wspaniali i mają talent. Teraz wiem, że trzeba doceniać też te nugu zespoły, ponieważ one najbardziej potrzebują rozgłosu i nie są wcale gorsze od EXO czy BTS. Tak bardzo mi się podobało na koncercie, że obiecałyśmy sobie z koleżanką, że spróbujemy pojechać na kolejne wydarzenia. Dlatego też liczę, że 24k wrócą do Polski.
Na dziś to wszystko. Piszcie koniecznie, jakie dodatki chcielibyście zobaczyć w kolejnym poście. Życzę wszystkim udanego tygodnia. Pozdrawiam serdecznie ;*

3 komentarze:

  1. Hej! Ja nie wiem o co Ci chodzi z tym, że ci nagłówki nie wychodzą - wszystkie są piękne. Jak zobaczyłam, że dodałaś post to od razu miałam banana na buzi. I już chcę więcej. Także czekam na kolejny post - mam nadzieję, że nie będę musiała długo czekać.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci tych koncertów. Ze mnie jest niezła cielęcina wołowa i znając życie nie pojechałabym na koncert nawet gdyby był blisko mnie :< Ale cieszę się twoim szczęściem ♥
    Co do prac to są cudowne! Bardzo lubię intensywność Twoich koloryzacji, dlatego od razu piszę, że pobieram dodatki ^^
    Nie wiem jak to robisz, ale pierwsza sygnaturka, mimo iż jest czarno biała wygląda fenomenalnie. Nie przepadam za czarno białymi pracami, bo jak sama je robię wychodzą mdło, a tu? Bardzo ładny kontrast ^^
    Druga sygnaturka ma świetne kolorki ♥ Aż nie mogę się napatrzeć. No i ten napis. Ja dostaję zawsze zawału gdy muszę dodać napis na sygnaturce...
    Trzecia również piękna. Bardzo lubię połączenie zieleni z różem/fioletem :) Tak bardzo wiosennie ^^
    Dlaczego piszesz takie głupotki, że brzydkie nagłówki Ci powychodziły? Na moje oko są perfekcyjne <3 Bardzo lubię twoje prace zawsze są delikatne i ciekawe. Trudno wybrać faworyta. W pierwszym podoba mi się to, że wszystko dzieje się w dole pracy, a nie na górze jak to zazwyczaj bywa. Fajnie to wygląda :) Drugi ma wspaniałe kolorki no i ten napis! ♥ Trzeci to po prostu majstersztyk! Jest bardzo spójny i ciekawy. Zazwyczaj nie lubię tak dużych postaci na pracach, a tu w niczym mi to nie przeszkadza <3 No i ostatni to taka wisienka na torcie ^^ Świetnie wygląda na kompozycja. No i ta rameczka dodaje uroku ♥
    Tu nie ma co poprawiać. Niektórzy już tak mają, że jak coś zrobią to zawsze ładnie to wyjdzie ^^
    Co do kolejnej notki to ja bym z chęcią zobaczyła więcej sygnaturek i może jakieś ikonki? Bannerami też bym nie pogardziła <3
    Pozdrawiam i życzę weny!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda Twoja praca jest piękna. Bardzo łatwo popaść w kompleksy. Najbardziej podoba mi się druga sygnaturka, ta niebiesko-żółta. Jeśli chodzi o nagłówki, to moje serce skradł trzeci. Wygląda niesamowicie.
    Ola już pobrała dodatki, więc nie będziemy się doublować :)
    Z chęcią zobaczyłabym w następnej notce więcej sygnaturek no i może szablonik? Aczkolwiek wiem, że jeśli chodzi o szablony to bywa z nimi ciężko. Sama nie mam weny do pisania kodów CSS...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex