menu

27 lip 2017

54. Round and round
Cześć! Też tak macie, że przed wstawieniem posta macie miliony myśli co napisać w notce, a kiedy już nadchodzi czas publikowania, to siedzicie i nie wiecie co napisać? Ja tak mam za każdym razem i bardzo tego nie lubię. Coraz bliżej comebacku Exo, pewnie wszyscy fani tak samo, jak ja są tym mega podekscytowani! Wszędzie roi się od spekulacji na temat tego powrotu, aż człowiekowi mózg chce wybuchnąć. Czy tylko ja nie lubię znać tych wszystkich ukrytych teorii? W sierpniu także wielkie dla fanów kpopu wydarzenie w Warszawie. Dalej nie mogę uwierzyć, że A pink i inne zespoły będą w Polsce i ponoć ten koncert będzie za darmo. Jednak wydaje mi się, że będą jakieś ograniczenia. Mimo tego będę robiła wszystko, co w mojej mocy, a by tam być, bo taka okazja się może nie powtórzyć.
Jak widzicie, pojawił się nowy szablon główny! Co o nim sądzicie? Koniecznie napiszcie w komentarzu. Troszkę czasu poświeciłam, aby go wykonać. Nie jestem jak zawsze w 100% zadowolona (dalej nie jestem przekonana co do postów na głównej i komentarzy), ale mam nadzieję, że chociaż Wam się spodoba. Gdyby coś się rozjeżdżało, to koniecznie dajcie znać. Dziękuję Wam za wypełnienie ankiety, którą opublikowałam ostatnio. Wasze odpowiedzi są naprawdę przydatne. Jeśli chodzi o nowe pomysły, to zanim cokolwiek wprowadzę w życie, muszę wszystko przemyśleć i rozplanować. Dużo osób pisało o okładkach. Myślę, aby zrobić kilka na spróbowanie, jednak brakuje mi pomysłów! Podajcie mi sugestie, z kim mogłabym wykonać okładki! Ostatnio kusi mnie, aby zrobić skromną notkę z azjatyckimi dramami. Chcielibyście coś takiego? Nie wiem, czy by wyszło, ale jak będą chętni, aby zobaczyć to z chęcią spróbuję. Koniec tego rozpisywania się. Dziś malutko, bo robienie szablonu mnie pochłonęło, a chciałam dodać w miarę szybko posta. Jeśli dobrze pójdzie, to kolejna notka ukaże się w przyszłym tygodniu! Zostawiam Was z sygnaturką, 2 nagłówkami, stockami, czcionkami i teksturami. Co sądzicie o tych nowych obrazkowych teksturach? Robić takich więcej?
Na dziś to tyle. Nie zapomnijcie skomentować! Całusy!
stock

10 komentarzy:

  1. TROLOLOLOLO! Musiałam wyrzucić moje emocje. Nie dość, że EXO ma comeback i właśnie wyszedł teaser Jongdae oraz siostra znalazła na tt zapowiedź "Knowing bros" z udziałem EXO to jeszcze ty wstawiasz notkę i widzę taki piękny szablon! To był dla mnie gwóźdź do trumny ^^ (tak pozytywnie oczywiście).
    Nic się nie rozjeżdża i wygląda bardzo profesjonalnie ^^ Kiedyś chciałam zrobić szablon z kafelkowymi postami, ale szybko to porzucałam, bo za dużo babrania się w htmlu... Podziwiam Cię :)) Szablon przerósł moje najśmielsze oczekiwania ^^ Bardzo podoba mi się te zdjęcie z liśćmi - lubię takie klimaty <3
    Teraz skomentuję te piękne prace. Sygnaturka jest śliczna! Twoje prace zawsze rażą mnie nieziemską jakością. Moje sygnaturki przy twoich wyglądają jakby były w jakimś młynku przemielone :/ Twoje prace cechuje wyrazistość i chyba nigdy do niczego się nie przyczepię, bo to co prezentujesz zawsze mi się podoba (i nie piszę tego wyłącznie z czystej sympatii do Ciebie ^^ To najszczersza, obiektywna opinia)
    Nagłówki to po prostu szaleństwo. Pierwszy to mój faworyt. Te kolory i napis wyglądają bezbłędnie! Aż brak mi słów. Drugi jest również piękny. Katy Perry <3 Te flamingi skradły moje serce :)) I ananasy w tle :)) Ten nagłówek daje mi takie wakacyjne odczucia i ma świetne kolorki!
    Twoje piękne dodatki jak zwykle pobieram :)) I oczywiście, że możesz robić obrazkowe teksturki, w sumie to każde się przydadzą <:
    Co do notki z dramami to jestem jak najbardziej za! Uwielbiam prace z filmów/seriali :)) A w twoim wykonaniu na pewno wyjdą bezbłędnie <:
    Jeśli chodzi o okładki to z tym może być problem, bo ja nie przepadam za okładkami i nie potrafię ładnie ich robić. Możesz zrobić jakieś minimalistyczne? Wiesz jakieś zdjęcia w kwadratach, rameczki itp. :))
    Mam nadzieję, że ten komentarz nie jest nijaki, bo starałam się pisać ładnie.
    Powtórzę tylko, że szablon jest piękny ^^
    Pozdrawiam i życzę duuużo weny! I niech Twój króliczek jest grzeczny i nie przeszkadza Ci w tworzeniu ^^
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i komentarze są bardzo ładne ^^ Takie czytelne i schludne :))

      Usuń
  2. Hejka :D Dawno mnie tu nie było i widzę, że dużo się pozmieniało. Z przykrością muszę niestety powiedzieć, że szablon bardzo mi się rozjeżdża i ciężko mi się w ogóle połapać :/
    Co do notki, to bardzo podoba mi się pierwsza sygnaturka ♥ uwielbiam zielenie w pracach!
    A co do twoich kolejnych postów - mnie nie przeszkadza, czy będą z azjatyckimi dramami czy z kimś innym. I tak wszystko, co robisz mnie bardzo zaskakuje i inspiruje do pracy!
    Pobieram dodatki, aby chociaż w połowie spróbować coś ładnego stworzyć ♥
    Pozdrawiam serdecznie!
    Forain xoxo
    P.S.
    Jeżeli masz chęci i czas, to napisz, to może zgramy się a propos współpracy? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon mi się niestety rozjeżdża ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem ciekawa, tego comeback'u EXO i oglądając wszystkie te teasery członków, mam ochotę już dowiedzieć się jakie będą piosenki. Mam nadziej, że na takim samym poziomie jak wcześniejszy album, który strasznie przypadł mi do gustu.
    Fajnie widzieć, taki profesjonalny szablon. Od razu widać, że ma się do czynienia z osobą kreatywną oraz profesjonalną w tym co robi. Tak, nie dziw się mojej ocenie, spędzenie ponad miesiąc na kursie graficznym i postrzeganie stron internetowych i blogów, pod kątem wyglądu i tak dalej zapadło mi w pamięć.

    Co do prac no to wiadomo, zawszę na dużym poziomie, ale ty to wiesz. Co do prac z dramami, jestem jak najbardziej za! Zawszę można zrobić jakiś collab, prawda? :)
    Co do okładek, mam na myśli o wattpad? Właśnie ja też próbuje coś możliwego wykombinować ale marnie mi to idzie, może ty coś wymyślisz, zawszę to jakaś inspiracja. Więc może jakieś minimalistyczne, mroczne?

    Pobieram, tekstury. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetny jest ten szablon! <3 Wygląda bardzo profesjonalnie, jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko wygląda profesjonalnie jesteś moją idolką chciałabym móc pokazać Ci moje prace ale nie wiem jak to zrobić . A co do następnej notki może jakoś tutorial i koloryzacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablon główny jest O B Ł Ę D N Y! Uwielbiam nowoczesny design, więc idealnie wstrzeliłaś się w moje gusta. Nie mogę wyjść z podziwu! A może to właśnie to? Może są Ci pisane właśnie minimalistyczne klimaty? :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też się rozjerzdza ,ale sprawdzę firefoxa bo może to wina google chrome.A grafika obłędna.

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex